Cuba Banding

Wednesday, May 1, 2013

Skandal pengundi hantu ,Air Asia, Perdana Menteri dan dot dot dot DI BONGKAR


Wednesday, 1 May 2013

Skandal pengundi hantu ,Air Asia, Perdana Menteri dan dot dot dot - Part 2

Best Blogger Tips




Bermulanya perbincangan menyewa Charter flight Air Asia untuk projek PRU13 pada 3 April 2013 diantara CEO Air Asia dan Perdana Menteri bagi projek menyewa 9 unit pesawat untuk membawa suspek "pengundi hantu".

Dalam deal 9 penerbangan ini, Air Asia tidak megenakan sebarang pembayaran termasuk cukai cukai!!!

Deal ini melanggar S.O.P Air Asia dimana urusniaga ini tidak melalui permohonan rasmi kerajaan seperti yang sepatutnya dibuat.

Negara mengalami kerugian dari penerbangan ini tanpa mengenakan sebarang cukai dan apakah perkara ini harus didiamkan begitu sahaja?

Sumber Squad MPV melaporkan bahawa pada hari Isnin 29 April mendapati 12 unit bas kerajaan terdiri daripada Jabatan Penjara,Imigresen dan bas dari jabatan kerajaan yang lain digunakan untuk mengangkut penumpang yang disyaki "pengundi hantu" [Phantom Voters]


Dari siang hingga ke larut malam mereka tidak henti henti mengangkut "suspek pengundi hantu" dengan 12 buah bas yang menunggu mereka turun dari pesawat berkenaan.Aktiviti ini lebih dicurigai apabila kegiatan ini diawasi oleh POLIS !!!!

Sebaik sahaja ketibaan "suspek pengundi hantu" di LCCT, Mereka diarah menaiki bas bas yang disediakan seperti didalam gambar diatas.

Eh,kenapa ada lambang BN?

Mereka di ekori hingga ke lokasi satu lokasi terletak di Port Dikson yang dinamakan Felda Resident Resort.


Ok,berbalik kepada maklumat dari email ini, skrip dibawah menunjukkan perbincangan antara Tony selaku CEO Air Asia dan Aireen Omar selaku orang tengah untuk menyediakan pasawat pesawat tambahan atas permintaan pejabat Perdana Menteri.

Siapakah yang mengarah tony?

Apa yang kita nampak?

Mereka merancang dengan tergesa gesa hanya semata mata untuk operasi yang mencurigakan..Jika ianya urusan rasmi ,sudah tentu tidak berlaku situasi kelam kabut seperti ini dan sudah tentu ianya dirancang terlebih awal serta lebih teratur.

Dimana Joe Jambul?  he he he .....

End of part 2

Will be continue [Next episode - bukti campur tangan Najib dengan Air Asia]

Baca part 1 disini 





http://kingofgoblok.blogspot.com/2013/05/skandal-pengundi-hantu-air-asia-perdana.html

No comments: