Cuba Banding

Saturday, May 11, 2013

Hot!!! SPR sudah kelam kabut.....


Saturday, May 11, 2013

Hot!!! SPR sudah kelam kabut.....

Wohoooooo....!!!!!!!!





Babun ni nak marah kat Pakatan bila ada wakil persatuan yang hantar memorandum membantah keputusan PRU13 yang penuh dengan penipuan dan salahgunakuasa. Klik sini.

Kalau ramai yang hantar memo tu tandanya pilihanraya kali ni memang penuh dengan segala muslihat dan penipuan yang sememangnya di ketahui oleh SPR. Klik sini untuk tengok bukti2bahawa PRU kali ni memang hamjad.

Yang dia nak marah kenapa pulak? Normal la kalau sesuatu agensi kerajaan tu dihantar memorandum untuk menyatakan rasa tak puashati dengan perjalanan sistem pilihanraya yang korup ni. 

Paling menyedihkan bila Timbalan Pengerusi SPR ni bernada seperti suara Umno/BN dalam membuat ulasan tentang memorandum yang di sampaikan. Selalunya orang yang buat salah jer yang melenting bila dia ditohmah sebegitu. 

Wa cuma nak nasihatkan kat Timbalan Pengerusi SPR dengan pengerusi2nya sekali supaya relaks sikit. Jangan gabra sangat bila penipuan secara terangan terserlah dan disebarkan di seluruh dunia dengan kemajuan teknologi. Nanti makin nampak kegugupannya.

keh keh keh keh keh keh keh keh keh..

No comments: