Cuba Banding

Saturday, May 26, 2012

Kesihatan Tun Dr. Mahathir kritikal, rakyat diminta doakan Tun kembali pulih

Kesihatan Tun Dr. Mahathir kritikal, rakyat diminta doakan Tun kembali pulih
Posted on Friday, May 25 @ 00:00:00 PDT
Dilulus untuk paparan oleh teori

Analisis IsuOleh: setisab

"Kerajaan Rakyat: Kesihatan bekas perdana menteri, Tun Dr. Mahathir semakin kritikal sejak dua hari lalu, rakyat diminta doakan Tun kembali pulih. Sejak beberapa hari lalu Tun Mahathir telah menampakkan gejala-gejala penyakitnya semakin kritikal.
Beberapa akhbar arus perdana telah memetik kata-kata Mahathir yang jelas menunjukkan penyakit Tun Mahathir itu berada ditahap yang amat membimbangkan.

Di bawah adalah antara kata-kata Tun Mahathir yang jelas menunjukkan penyakit nyanyoknya berada ditahap yang amat kronik.


Dr Mahathir Mohamad mendakwa jika Pakatan Rakyat tewas dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU13), mereka akan menganjurkan demonstrasi ganas tanpa henti untuk menolak keputusan itu.

Alahai... alamak Tun, Kerajaan Rakyat doakan agar Tun cepat sembuh dari penyakit nyanyok itu kerana jika dibiarkan dikhuatiri ia bolih membawa maut.

Kepada haramjadah Tun Mahathir, sudah 12 kali pilihanraya umum diadakan dan sejarah telah membuktikan tiada satu pun insiden buruk yang dicetuskan olih parti-parti pembangkang walaupun mereka tewas!! Haramjadah Tun Mahathir  wajib baca ini (klik), tetapi andai haramjadah Tun Mahathir masih tidak faham, Kerajaan Rakyat cadangkan agar haramjadah Tun Mahathir klik video ini sambil rehatkan minda.
 
 manifesto untuk PRU13" 



http://www.tranungkite.net

1 comment:

Anonymous said...

Wa sanggup berdoa kepada sesiapa saja yang memberi manfaat kepada perjuangan Islam BUT to ..This old man he plays one..he plays nic nac on my drum..Nic nac paddy well give the dog a bone...this old man came running home....
Dah tiba masanya kott??